MARIA

20 Sep

Maria

MariaData nasterii: 17.12.1986
Localitate:
Bistrita Nasaud
Ocupatie:
contabila

Despre ea, Maria spune ca e o persoana sociabila, calma si responsabila. Cel mai mare succes îl reprezinta participarea la faza nationala a Olimpiadei “Discipline economice”.
Locuieste în Bistrita Nasaud împreuna cu familia, care se compune din parinti, un frate si doua surori. Parintii ei au o ferma de animale cu vaci, cai, oi si porci.
Doreste sa întâlneasca un barbat simpatic, inteligent, hotarât si cu simtul umorului. Cel mai mult detesta aroganta, lenea si persoanele care consuma alcool în exces.
“Am urmarit toate cele 4 sezoane “Nora pentru Mama” si stiu despre ce este vorba. Cred ca as fi concurenta potrivita deoarece ma integrez foarte repede într-un colectiv si rezist foarte bine în conditii de stres. Sper din suflet sa fiu selectata deoarece odata intrata în casa, voi rezista pâna la finalul competitiei!” scrie Maria în scrisoarea ei de intentie.

KANALD.RO

317 Răspunsuri to “MARIA”

  1. kamara 14 Mai 2011 la 15:19 #

    MARIA NPM5:
    3 Mai, 2011 at 11:29 pm

    au trecut 2 sapt de cand am iesit, in prima sapt imi era f greu sa ma uit la emisiune pt k stiu cum stau lucrurile acolo.din afara se vede putin diferit, si sper sa nu se mai certe k nu imi place sa ii vad despartiti in 2 tabere.pupici

  2. maya 16 Mai 2011 la 16:04 #

    Mario, ti-ai ratat sansa. De ce nu era bun Tavi? Ce daca faceai un cuplu? Nu i-ai dat nici o sansa!Urat din partea ta De ce te-ai dus acolo, sa faci pe sfanta?
    Te-am placut, dar m-ai dezamagit.
    Parca ceilalti se iubesc!! Ce sa faca stand inchisi acolo??
    Ma imbolnaveam daca-i mai acordai atat de multa atentie necioplitului de Sorin. El si ai lui mai lipseau din Ardeal…

  3. yooy 16 Mai 2011 la 16:36 #

    ti-ai gasit printul afara printesa pamantului ca tare alegi pe printi tavi ce a avut de nu lai acceptat

  4. ANA 19 Mai 2011 la 16:15 #

    MARIA CHEAR NU TREBUIE SA TE SUPERI PE OAMENI CARE TE CRITICA DAR ANTRUN FEL AVEAU DREPTATE CA AI FOST FOARTE FALSA ERAI FOARTE ATENTA LA TOT CE FACI NU CUMVA SA GRESESTI SA TE FACI DE RAS .CINE TE CUNOASTE PERSONAL STIE CA AI FOST FALSA SI NU TE SUPARA TREBUIA SATI ADUCA 20 DE BAIETI CA TOT NU-TI PLACEA NICI UNU SI NICI NO SATI GASESTI AN DATA CA TU ASTEPTI PE FAT-FRUMOS .PA PA

  5. dya 22 Mai 2011 la 21:03 #

    am vazuto pe maria ieri in realitate e micuta dar asta nu conteaza e foarte frumoasa era in trecere prin sacel

  6. aura 23 Mai 2011 la 21:33 #

    Maria nu cred ca ar trebui sa fi atat de drastica cu consatencele tale, sincer poate ele au motive sa spuna ce au spus. Este adevarat ca nu are nimeni dreptul sa te judece, dar odata ce te-ai dus la acea emisiune iti asumi riscul ca unii sa te si critice, cat de finut depinde de educatia fiecaruia. Eu sincer nu m-as duce la o astfel de emisiune si poate nici consatencele tale nu ar fi mandre sa faca parte dintr-un asemenea circ la Kanal D la care tu te consideri norocoasa ca ai participat. Asta denota ca ti-ai dorit sa iti depasesti conditia. Eu cred ca in viata poti sa te afirmi cu alte chestii, nu participand la o emisiune TV.

  7. corina 26 Mai 2011 la 21:38 #

    Maria, sincer cred ca ai GRESIT neluindu-l in seama pa Tavi.tare mi-e teama ca tu vrei ceva …ce nu ti se potriveste DELOC!!Cum de te puteai uita , vorbi , face glume cu ..Sorin???adica , vrei sa spui ca asta(ca aspect, familie etc) era de preferat lui Tavi????
    E adevarat ca trebuie sa simti …fluturi in stomac…dar si daca-i simti pt cine nu trebuie…E JALE!!!
    CU TAVI AI FI AVUT O VIATA DE FAMILIE LINISTITA!!!El va sti sa iubeasca si sa pretuiasca o femeie!!!!Ai macar idee ce inseamna sa ai asta??????

  8. corina 26 Mai 2011 la 21:39 #

    Imi pare rau sa-ti spun , dar dai impresia ca esti TOTAL …aeriana!PACAT.

  9. dorin 8 Septembrie 2011 la 19:04 #

    vad ca toti ( toate bucurestencele) au impresia ca nu exista fat frumos….ei bine fetelor Maria va poate confirma ca Resita e plina de barbati pe cinste …succes in continuare Maria!!

  10. elena b. 8 Septembrie 2011 la 19:18 #

    dorin….eu vad ce vezi dar mai ales ce nu vezi , fetzi frumosi ca-n Romania si Ilene Cosanzene- in cazul de fatza Marii, in toata lumea nu gasesti, si un La multzi ani pt Maria cred ca ai uitat sa adaugi –-si dragule ce ai cu bucurestencile , ori tzi-a dat vreuna papuceii?

  11. dorin 8 Septembrie 2011 la 20:56 #

    elena draga botosheii nu mi a dat nimeni are grija Doamne Doamne de toti deci si de mine😉 probabil din mandrie (dar e timp de leac) ai crezut k ma iau de fetele de bucuresti…valentina ii recomanda mariei un baiat bun de bucuresti…..baieti buni sunt si in tara ,crezi k se referea baieti buni=baieti cu buzunare pline( carduri?)….la multi ani ! am avut eu grija sa i urez stai linishtyta asta chiar tine de caracterul ce si l formeaza fiecare nu de 7 ani de acasa;) sincer mi a placut ca te ai aprins asha:))

  12. elenab 8 Septembrie 2011 la 22:05 #

    Dupa aspect si cat am observat din comportament Maria este o ardeleanca frumoasa si cu picioarele pe pamant, nu are nevoie de sfaturile uneia ca Valentina al carui comportament a lasat de dorit, nu mai vorbesc de educatzie si de o logoree iesita din comun dar fara contzinut, nu …..m-am aprins , dar sunt realista si mai sunt si……bucuresteanca , o seara buna si ai grija de papucei

  13. dorin cernaianu 9 Septembrie 2011 la 3:47 #

    ma bucur sa constat ca avem pareri comune….cred ca ai urmarit mai mult decat mine npm5 …eu sincer nu am vazut decat f putin(am rupt ceva scandaluri se uita unul dintre parinti🙂 ) intre noi fie vorba.umblu mai mult descult,insa nu i asha…..poate poate am sa i gasesc pantoful Cenusaresei fiindca omului ii place……ca sa creada in povesti ;)….pana data viitoare iti multumesc ca ai vb cu mine Elena B.

  14. elena b. 9 Septembrie 2011 la 18:23 #

    o seara de toamna linistitacu iz de tamaioasa si mere domnesti daca esti dinspr deal, nici eu nu imi pierd timpul liber ,putzin, pe care-l am cu aceasta parodie fara cap si fara coada si mai ales cu adunatura pe care au reusit s-o selectzioneze intr-un sfarsit , Valentina,Sorin,Alin, Ioan, Mihaela s.a. totzi neavenitzi si nerealizatzi pentru a fi datzi ca ex. pe micile ecrane si mai ales pentrua veni sa-si …….gaseasca jumatatea, sper ca le-a fost de invatzatura ac, realizatori dar….. dece umbli descultz n-ai papucei? O cenusareasa in ac, vremuri e ff greu sa mai gasesti………….vorba lunga………inca una ca mine si se umple foaia , dar in felul acesta ma odihnesc si-mi ordonez…..neuronii dupa o zi nu tocmai usoara .

  15. elena b. 9 Septembrie 2011 la 18:42 #

    poate ca in asta seara printre picaturi…..ma voi alatura si eu ………..unuia din parintzii tai si voi ………….rupe si eu din scandalurile ac conc, asa dupa cum s-au exprimat….unii o seara buna!!!!!!!!

  16. dorin cernaianu 9 Septembrie 2011 la 20:00 #

    un inceput foarte frumos….printre cele mai romantice si fine exprimari ,descult insemna ca nu am obligatii,cenusarese poate nu sunt in ziua de azi dar sigur sunt femei adevarate ,e bine ca te ajuta sa ti faci ordine in ganduri dupa stresul cotidian,poate vor mai fii picaturi calde ,vizionare placuta ..seara relaxanta iti doresc din deal

  17. elena b. 20 Septembrie 2011 la 22:28 #

    Eiii dar o seara buna………..oameni buni!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

