IOAN

20 Sep

Ioan

Data nasterii: 09.09.1990
Localitate:
Constanta
Ocupatie:
mecanic auto

“Comic, simpatic si serios… doar atunci când trebuie!”. Asa se descrie Ionut în câteva cuvinte.
A locuit vreme de 10 ani în Italia împreuna cu mama lui. Acolo a terminat scoala generala, si liceul mecanic.
Printre pasiunile sale se numara fotbalul, muzica, filmele dar si calatoriile. Pâna în prezent, în afara de Italia, a mai vizitat Franta si Elvetia.
Pe plan profesional, se simte atras de televiziune. A urmat un curs de actorie în Italia si si-ar dori sa înceapa o cariera în acest domeniu.
A iubit o singura data o fata pe care a cunoscut-o în România, aflându-se în vizita la bunicii lui. Pentru a fi alaturi de ea a renuntat la scoala si la viata din Italia însa, întors în tara, a descoperit ca iubita lui era implicata într-o alta relatie.
Desi a avut doar doua relatii serioase pâna acum, se simte pregatit pentru casatorie. Îsi doreste sa întâlneasca o persoana harnica, frumoasa, sincera, tandra si eleganta.

KANALD.RO

466 Răspunsuri to “IOAN”

  1. laslau 20 Iunie 2011 la 1:41 #

    m

  2. violeta 20 Februarie 2012 la 15:43 #

    ionuti lupta pentru iubirea ta nu asculta decat de mama ta ati fost cei mai tari ai fost un tip direct si sincer daca o iubesti pe mihaela nu renuta la easa ai grija de mama ta ai o mama frumoasa si tot timpul e alaturi de tine eu vam votat tot timpul sun o colega de scoala a lui mama ta mara mult sicces an veata va pupa violeta din constanta

  3. violeta 20 Februarie 2012 la 16:56 #

    ionut ramai asa nanural cum esti tu ali fost cei mai tari nu renuta la mihaela sunteti frumosi amandoi vam votat tot timpul sunt o colega de scoala de a lui mama ta mam antalnit duminica la biserica dar nu am avut timp sa vb prea mult dai idiul meu sa mai vb si noi busavyoleta. AI fost cel mai tare direct sincer bravo tie ai o mama f f frumoasa si cu bun caracter eu va doresc sa fiti fericiti ampreuna si sa ai grija de mara va pupa violeta din constanta.

  4. violeta 20 Februarie 2012 la 16:58 #

    IONUT MIHAELA CEI MAI TARI FRUMOSI SA VA IUBITI SA FACETI AN CIUDA LA DUJMANI DOAMNE AJUTA VA DORESC TOT BINELE DIN LUME

  5. violeta 25 Februarie 2012 la 19:56 #

    astept raspuns de la mara va iubesc pe toti trei ati fost cei mai tari si sunteti sa aveti grija de mara violeta constanta

  6. mioara 2 Martie 2012 la 21:34 #

    Nicu Lacatus
    Catalin:

    Vreau sa ma votati, Va rog
    Ca sunt mare psiholog
    Dar am si-un defect, se stie,
    E ca PARTZAI.. de prostie.

    As vrea sa ma controlez
    Ca sa nu ma demigrez
    Dar oricat m-as stradui
    PARTZUL..tot imi va iesi.

    Vreau sa spun ca n-am gandit
    Ca-s asa de PARTZIT…
    Dar mereu asa imi vine
    Aici in emisiune.

    Si acum as vrea sa zic,
    Sa incerc sa va explic
    Cand imi e lumea mai draga
    Scap un PARTZ… ca la comanda

    PE langa ca sunt destept
    Sunt si foarte inteligent
    Si-ati vazut..si stiti voi bine,
    Ca doar PARTZUL e de mine.

    In casa cand am intrat
    Mi-am propus sa nu mai fac
    Si oricat am incercat
    PARTZUL iarasi mi-a scapat.

    La cate PARTZURI scapai
    Pe Adrian il enervai
    Pe Victor l-am disperat…
    Dar de Victor am scapat.

    Scapai unu, doua, patru
    Si s-a saturat saracul
    Si intr-o zi asa de bine,
    M-a spus in emisiune.

    Oooohhh ce ciuda am pe el
    Si ce greu ma lupt cu el.
    Nu cedeaza al Dreacu, pare,
    Ca virgula ca mine e mai tare :))

    Duc o viata grea in casa
    Cu Adrian fata-n fata
    Caci mi-e tare greu, sa stiti
    Ca sa nu mai scap un PARTZ…

    Duc o lupta inversunata
    Sa scap de asta din casa
    Ca de asta de-oi scapa,
    Cu ceilalti ma voi juca

    Caci ceilalti, stiti voi mai bine
    Ce inseamna pentru mine
    Astia sunt prada usoara
    Ii zbor usurel afara.

    Mai greu e cu Adrian
    Ca la cat l-am injurat
    Nici de-al dreacu n-a cedat
    Mai rau s-a inversunat.

    Stai cuminte, te-am citit
    Noi acei ce v-am privit
    Suntem siguri si stim bine
    Ca doar PARTZUL e de tine!

    Si-o sa te-ajutam pe tine
    Ca sa poti sa te simti bine.
    Sa tragi PARTZURILE sfoara
    Dar desigur, DE AFARA!

    Cataline, SA-TI FIE PRIMIT, TAICA! :))
    SI SA FIE INAINTEA TA…..TOATE PARTZURILE!! :

Lasă un răspuns

