CRISTINA

20 Sep

Cristina

Cristina
Data nasterii: 12.02.1989
Localitate:
Constanta
Ocupatie:
agent imobiliar

Cristina este absolventa de jurnalism, face munca de voluntariat în folosul animalelor si lucreaza în domeniul imobiliar. Îi place sa aiba o viata activa si are grija de corpul ei mergând în fiecare zi la sala.
Gateste orice fel de ciorba, în schimb, nu prea îi place sa spele vasele. Este vegetariana.
Pasiunile ei sunt: sportul, psihologia si pictura. Îi place foarte mult sa calatoreasca: a vizitat pâna acum Franta si Israelul.
Îsi doreste un partener frumos, bogat si devreme acasa.

KANALD.RO

800 Răspunsuri to “CRISTINA”

  1. Gyna 30 Mai 2011 la 10:51 #

    Pårerea mea e cå Elena merita titlul de norå a såptåmánii dar a tras-o ín jos Alin iar Cristina a luat avánt datoritå lui Sergiu .Datoritå situaţiei create e mai bine cå s-a ímpårţit premiul deşi Valentina merita så ramánå mai mult ca Ioan &Mihaela.Mama Mihaelei sa zicå mersi cå ín urma ‘experimentului ‘pe fata ei ,aceasta i-a adus o sumå de bani consistentå.

  2. nedelcu20 31 Mai 2011 la 7:44 #

    felicitari cristina si sergiu.cei mai simpatici,vam votat si la final ati fak ce ati simtit.va doresc tot binele din lume si sa fiti fericiti.frumoasa sora ai sergiu.

  3. laurita 1 Iunie 2011 la 17:53 #

    CRISTINA IMI PARE RAU CA NU V-ATI CASATORIT DAR SPER SA VA MEARGA BINE BRAVO IMI PLACE DE VOI

  4. simina 1 Iunie 2011 la 19:45 #

    cristina am si eu o rugaminte la tine, poti sa imi lasi si mie un id de mess sau de facebook? ms mult. te pup, esti o dulce

  5. eu 2 Iunie 2011 la 11:03 #

    cristina,am vrea sa stim mai multe despre voi.

  6. Kristy 2 Iunie 2011 la 11:05 #

    bravo cristina..esti cineva..

  7. maria 2 Iunie 2011 la 15:26 #

    se poate adresa de facebook a cristinei???

  8. Bogdan 5 Iunie 2011 la 12:24 #

    Bv Cristina si Sergiu ati fost si veti ramane cel mai frumos cuplu din toate editiele. Mult noroc in vieata!

  9. Bogdan 5 Iunie 2011 la 12:34 #

    Cristina esti o tipa foarte frumoasa si atragatoare! Ai fost cea mai superba nora din toate cele 5 editi, meriti sa fi pe locul 1. Sper sa fi mereu pe locul 1.
    Va asteptam la editiea a6!!!!

  10. lila 16 Iunie 2011 la 21:44 #

    bravo cristina……si felicitari lui sergiu…….un baiat de nota 10…a avut rabdare cu tine………

  11. Gool 17 Iunie 2011 la 10:12 #

    Misto gagica!😉🙂🙂

  12. LAVINIA 22 Iunie 2011 la 18:56 #

    Felicitari Cristina, ai fost si vei ramane meru preferata mea, team eu si grupul meu de prieteni team votat mereu si am avut o satisfactie mare cand ati castigat concursul. Cristina ai castigat concursul pe buna dereptate, si lumea a vazut ce fata minunata esti lafel si Sergiu. va urez multa sanatae si sa aveti parte de tot ce va doriti in vieata.

  13. Mariana Mary 23 Iunie 2011 la 17:32 #

    imi doresc tare mult si eu ID daca nu esti supra……… supra solicitata mersi

  14. diana 23 Iunie 2011 la 21:32 #

    Sergiu si Cristina, o pereche frumoasa dar si responsabila felicitari si mult noroc,

  15. *OANA* 24 Iunie 2011 la 19:28 #

    Cristina si Sergiu sunteti super frumosi, vam vazut pe plaje si numi venea sa cred ce vad, Cristina arati super in realitate la fel si Sergiu, sper sa va mai vedem cat de curand pe la npm, ca sunteti cel mai frumos cuplu din toate editile! pwpici!!!!!!!!!!! Si mult noroc in vieata si sa va iubiti mult.

  16. Cristi 2 Iulie 2011 la 21:43 #

    Te iubesc Crisule🙂 ai fost si vei ramane febletea mea de la Npm5, Lasa si tu ID tau te rog frumos.

  17. georgi 5 Iulie 2011 la 21:33 #

    Cristina si Sergiu, aceasta pereche minunata sunt mesagerii K D prin toata tara

  18. georgi 5 Iulie 2011 la 21:37 #

    Cristin si SErgiu sunt mesagerii k d in toata tara

  19. Florina. Bucuresti 10 Iulie 2011 la 19:16 #

    Felicitari Cristina! Ai meritata sa castigi concursul Npm5, Pentru tot ce ai suportat in acest concurs, Tu si Sergiu sunteti cel mai frumos cuplu! Si Cristino leai inchis gura tuturor dusmanilor si criticilor care teau frut raul. Va mai asteptam pe la Npm.

  20. MCchina 5 Ianuarie 2012 la 19:58 #

    Fann Cristina!! Si pe fata mea tot Cristina o cheama..

Lasă un răspuns

