ALIN

20 Sep

AlinData nasterii: 15.09.1987
Localitate:
Craiova
Ocupatie:
kinetoterapeut

Este pasionat de fotbal, billiard, bowling, ping pong, plimbari cu scooterul si muzica house.
În trecut a cochetat cu modellingul, dar meseria de kinetoterapeut l-a atras mai mult decât podiumul prezentarilor de moda.
Are o relatie foarte deschisa cu bunica lui, Nicolita, care de altfel îl si însoteste în competitie.
Pâna în prezent, nu se considera norocos în dragoste: ultimele doua relatii s-au încheiat în urma unor certuri frecvente.
Îsi doreste sa cunoasca o fata frumoasa, desteapta, sociabila, ambitioasa, întelegatoare si sincera. Cel mai greu aspect al unei casnicii, este dupa parerea lui, mentinerea încrederii în partener.

KANALD.RO

954 Răspunsuri to “ALIN”

  1. gabriela 31 Mai 2011 la 22:59 #

    Pe-un picior de plai,
    pe-o gura de rai,
    se coboara-n vale
    cu doua mioare
    Baci Alin Mucila
    care-i plin de sila,
    scarba si-arogantza
    ca a lui prestanta
    i-a fost terfelita…
    si profund stirbita,
    la NPM in stana…
    Oaia cea batrana,
    de trei zile-ncoace
    gura nu-i mai tace:
    „-Multumesc la lume,
    ba facem si spume
    si va rog umila,
    votati-l pe Mucilaaaa…
    ca-i prazar falos
    al muicai studios…
    votati-l ca-i unic
    ca fotomodel…
    cracanat o tzara,
    da-si revine el….”
    Sfioasa si cuminte
    blonda fara minte,
    Elenutza lui,cu furca in brau
    pletele-i curg rau..
    Din urma lui vine
    si asa ii spune:
    „-„Aline, Alineeeee,
    vei umbla tu bine
    in cel portofel
    de fotomodel
    sa-mi cumperi si mie,
    pantofiori si ie?
    ..ca io ti-am dat tie
    mandri bikinei
    sa mirosi la ei….
    Daca nuuu, ma suupaar,
    nimic nu mai voi…
    scoate si bikinii,
    ii vreau inap

  2. gabriela 31 Mai 2011 la 23:03 #

    Alin ii scrie o scrisoare Corneliei…..

    mamitzo,iti scriu o carte,
    din Stefanesti,de departe,
    ca am inspiratie-aparte,
    din atatea masterate.

    venii aci sa ma-nsor,
    aratai si curu’ gol,
    ca n-au mai vazut ashtia,
    diplomatie ca a mea

    si mam-mare ma ajuta
    ba barfeste,ba se-ncrunta,
    pai mai are cineva
    nepot ca babaia mea

    nu am ganduri cu Leantza
    sloi de gheata,zau asa,
    pot s-o fierb,s-o clocotesc
    s-o dezghet nu reusesc

    si acum te pup,in fine
    stiu ca va e dor de mine…

    Cornelia citind scrisoarea….
    of,of,of al meu baiat
    bine l-am mai educat
    are masterate,are doctorate,
    curishoru’ lui
    fala Oltului
    vi l-a aratat,
    turcii l-au codat
    daca nu castiga
    rau se mai oftica

  3. gabriela 31 Mai 2011 la 23:06 #

    halin;

    drgul meu amic,zoios si parlit
    vreau sa stii bine ,ca ne pisham pe tine.
    esti foarte norocos ca esti asa mucos.
    esti foarte „cultivat”hai…ca ne.am dat drec…..

    ….iar se ia de mine….
    lumea rea se stie ,vor sa ma doboare ,inima sa-mi omoare
    toti se iau de mine…nici nu au rusine…. eu sunt”cultivat”dar sunt un rahat
    n am pic de mandrie,tin mucu-n palarie….
    sunt un stricat…un depravat ratat
    pe leana …o jupoi,vreau s.o fac cimpoi.
    eu tare o iubesc ca vreau s.o prostesc
    s-o iau de SOtie,ca vreau sa mi.o „tàie”.
    bunica mea….o iubesc mandra de ea….
    e o baba zbarcita,clocita si imbaxita
    ea zice mereu ca eu sunt ca un zmeu….

    sunt mic si urat….
    sarac si parlit….
    am 2 facultati….
    si locuiesc in cotetz.
    sunt fat flocos ,cu paloshu gros
    pe leana o vreau ca e un cal rapciugos
    sunt tare paros….urat si zabalos
    am narile mari…..si mucii is cam tari…
    sunt tare sexos….cu pieptul zbengos–
    am cu.rul bombat….par un stricat
    baieti ma vor…ma tin de capul lor.
    am o femeie superba cu dinti de grebla
    cand ma uit la ea…..parca e belea.
    far numar vreau…..sa mi cante salam
    sa mi faca o melodie sa uit de prostie
    vreau sa dau din buric…vreau sa arat sic
    dar nu prea pot….ca ma tine -n ciot…
    bunicutza mea e de tinichea–
    ea tine cu mine ea ma vrea bine.,,,
    chiar daca sunt bou ea vrea sa faca show
    asa sunt eu…….frumusel mereu……
    daca nu castig….mor praapadit
    imi pun streangu.n gat
    si mor fericit
    vreau totul eu asa sunt eu……
    TOATE MA CERE ,TOATE MA VOR….
    eu sunt halinu fratilor…..

  4. eu 1 Iunie 2011 la 8:59 #

    vai vai vai ce talent..

  5. Vali 1 Iunie 2011 la 9:06 #

    draga ai dat dovada de infantilitate si de prostie omeneasaca ce te caracterizeaza

  6. Mary_Plopeni 5 Iunie 2011 la 16:16 #

    aline ti-ai meritat soarta ca elena nu era pt. tine.daca nu era ea tu erai de mult iesit din concurs,asa ca trebuie sa-i multumesti nu sa o blameze maicata si baba

  7. marylou 5 Iunie 2011 la 17:11 #

    cred ca n-ai vazut in viata ta o masina de tuns maleficule

  8. Kristy 6 Iunie 2011 la 10:29 #

    vai de capul tau,avid de bani ce esti..erai in stare s-o f–isi pe mata pt bani.

  9. a 11 Iunie 2011 la 11:11 #

    esti un cioban

  10. gabriela 15 Iunie 2011 la 15:44 #

    http://norapentrumama.forumpro.in/t258p480-pozele-concurentilor-npm

    iata-l pe mucifer cu lenuta!

  11. yooy 24 Iunie 2011 la 14:38 #

    chestile astea ………mai esti cu elena?………..bine ti-a facut ca nu te acceptat ca fiind sotul ei ………….bravo ei fata desteapta

  12. cristi 8 Septembrie 2011 la 10:01 #

    Te fut in gura mai mucosul puli, date-n morti tai ca esti retardat , sa vad eu cine te mai ia cand vece ce retard esti, perfectule……..

  13. muma padurii 8 Septembrie 2011 la 10:43 #

    waw……….dragalasu-le ce vocabular variat si bogat , publica un dex , sa castigi si tu un ban cinstit si poate devii membru al academii.

  14. sorina 21 Octombrie 2011 la 12:07 #

    ratatule retardatule ce esti////////////datorita elenei ai ajuns in finala/

Lasă un răspuns

